₴
804
вибрати розмір:
S/M
L/XL
Додати в список бажань
Всього додало людей:
1
Стежити за ціною і знижками
Якщо у вас виникли запитання, набирайте нас
опис
Тактичні шкарпетки "5.11 Tactical Cold Weather OTC Sock" зроблені з використанням матеріалу "Merino wool". Це дозволяє використовувати їх в холодних умовах. Шкарпетки мають посилення на п'яті і носку, що захищає їх від протирання.
Інформація про матеріал "Merino wool".
Меринос (англ. Merino) - порода овець, яку розводять в горах Австралії і Нової Зеландії. Через суворий клімату шерсть мериносів має унікальні властивості, які допомагають їм протистояти і дуже низьким зимовим температурам, і екстремально високим літнім.
Такий ефект досягається за рахунок дуже тонких волокон їх вовни (п'ять штук рівні за товщиною одному людському волосу), які і є їх секретом. Перевага вовни Merino - натуральна, тонка, надзвичайно м'яка шерсть, "дихаюча" і добре зберігає тепло. Структура цього матеріалу дозволяє вбирати вологу (до 30% від власної ваги) і відводити її, і, в той же час, зігрівати у навіть у вологому стані. Тим самим, при фізичних навантаженнях шкіра залишається сухою, тепло зберігається, не відбувається охолодження.
Надзвичайною властивістю мериносової вовни є її здатність не зберігати в собі запах поту навіть після декількох днів безперервного носіння. Білизну ж з традиційною вовни і з синтетичних матеріалів доводиться прати після кожного використання.
характеристики
виробник: | 5.11 Tactical® |
---|---|
Основний матеріал | 81% Вовна Меріноса, 12% Нейлон, 7% Еластан |
Сезони року | Весна, Осінь, Демісезонний, Зима |
Відчувається як | зимові треккінгові шкарпетки |
Спеціальна обробка | потовідвідна, протимікробна |
Немає відгуків, залишити?
У ЦЬОГО ТОВАРУ НЕМАE ВІДГУКІВ, ВИ МОЖЕТЕ ЗАЛИШИТИ ПЕРШИЙ ВІДГУК
Доставка в інші країни:
- Укрпоштою (вартість доставки залежить від відстані до країни призначення)
Гарантія якості
Коли ви робите покупки в нашому магазині, можете бути впевнені - всі ваші права дотримуються. У своїй роботі ми керуємося Законом України «Про захист прав споживача».