Гарантія та повернення - Інтернет-магазин PROF1Group®

Умови гарантійного періоду

Коли ви робите покупки в нашому магазині, можете бути впевнені - всі ваші права дотримуються. У своїй роботі ми керуємося Законами України «Про захист прав споживача».

Термін гарантії на товар становить від 2 тижнів до 36 місяців в залежності від товару. Гарантія надається виробником або продавцем. На сезонні товари термін гарантії обчислюється з початку відповідного сезону.

 

 

 

 

Терміни обчислення гарантії для сезонного товару і взуття:

  • зимовий асортимент - з 15 листопада до 15 березня;
  • весняно-осінній асортимент - з 15 березня по 15 травня, з 15 вересня по 15 листопада;
  • літній асортимент - з 15 травня по 15 вересня.

Дата початку гарантійного періоду обчислюється з моменту отримання покупцем товару. При отриманні товару уважно огляньте його на відсутність дефектів. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон. Тому зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії.

Згідно з умовами обслуговування ви можете безкоштовно усунути недоліки продукції, якщо вони виникли з вини виробника. Для цього ви повинні дотримуватися правил експлуатації товару.

Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки в тому випадку, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект. Терміни усунення гарантійного випадку становлять 14 днів з моменту повернення товару на склад.

 

Гарантійні зобов'язання анулюються в таких випадках:

  • пошкоджена заводська упаковка, голограма, наклейка, пломба і інші елементи товару;
  • товар має виражені механічні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця або сторонніх осіб;
  • виріб ремонтувався не уповноваженими особами;
  • дефекти викликані діями, що не відповідають сфері застосування даного товару;
  • товар пошкоджений внаслідок природних стихій: пожежі, повені, землетруси, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця.

Повернення - обмін

Що зробити для повернення або заміни товару

  1. Підготувати куплений у нас товар до відправки за адресою, вказаною в гарантійному талоні.
  2. Заповнити «Заяву на повернення/заміну товару» і вкласти її в посилку.
  3. Надіслати товар з заповненим бланком заяви кур'єрською службою «Нова Пошта».

Ми отримаємо товар, перевіримо продукцію. Якщо всі умови виконані, ми обміняємо товар або повернемо вам оплачені  кошти.

Товар, причиною повернення якого був гарантійний випадок, повинен бути чистим і без забруднень.

 

Загальні умови повернення та заміни товару

Ви можете повернути / замінити товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам закон про захист прав споживача. Момент покупки починається з моменту одержання покупцем товару в кур'єрській службі.

Повернення / заміна товару проводиться шляхом повернення нам придбаного товару з подальшим відшкодуванням коштів покупцю або заміною на інший товар.

Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що:

  • товар не був у вживанні, його не прали і він не має слідів використання (подряпин, відколів, потертостей, що не піддавався змінам і т.п.);
  • товар повністю укомплектований і цілісність упаковки не порушена;
  • збережені всі ярлики та маркування.

Обов'язковою умовою повернення/заміни товару є заповнена «Заява на повернення/заміну товару», яку потрібно вкласти разом з товаром в посилку. Без наявності цієї заяви в посилці повернення/заміни не розглядаються. Завантажити приклад заяви можна тут.
 

Оплата доставки при поверненні/заміні товару

Вартість доставки товару для повернення/заміни оплачується покупцем.

Якщо причиною повернення товару є виробничий брак, тоді всі витрати з пересилання товару бере на себе компанія Prof1Group. В такому випадку, при відправленні товару у відділенні «Нової Пошти» вкажіть, що оплачує посилку одержувач за безготівковим розрахунком.

Обов'язково повідомте нам номер експрес-накладної «Нової Пошти», за яким ви робите повернення товару. Надішліть цей номер на (067) 659-59-79 (смс, Viber) або на e-mail [email protected].


 

У яких випадках ми змушені відмовити в поверненні/заміні товару

  • Порушена цілісність і збереження фірмової упаковки і т. п.
  • Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
  • Було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінення компонентів товару, змінена конструкція товару.
  • Товар, який не підлягає поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів: нижня і натільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби.

 

Контакти для консультації

Отримати детальну інформацію про повернення/заміну товару можна за номерами телефонів:

Час роботи гарячої лінії - ПН-ПТ з 09-00 до 18-00


Також питання можна задати по e-mail [email protected]. При зверненні, будь ласка, вказуйте номер вашого замовлення.