Повернення та Обмін

 Гарантія та повернення товару

 При поверненні/обміні товару в нашому інтернет-магазині уважно ознайомтеся з умовами даного розділу.  Для повернення/обміну товару, потрібно відправити  куплений у нас товар, за адресою вказаною в гарантійному талоні разом з заповненою заявою.  Після отримання нами товару, буде проведена перевірка продукції.  Якщо всі умови виконані, ми обміняємо товар або повернемо кошти оплачені за нього. Товар причиною повернення якого був гарантійний випадок, повинен бути охайним та без забруднень. Повернення / заміна товару разом з заповненим бланком заяви на повернення / заміну товару здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта".

  Повернення товару/Обмін товару

  Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів після покупки *.  Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».  Повернення/обмін товару відбувається шляхом повернення нам придбаного товару, з подальшим відшкодуванням коштів покупцю або заміною на інший товар чи розмір.

 Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

 • товар, не був у вжитку, його не прали і не має слідів використання:  подряпин, сколов, потертостей, не піддавався змінам і т. п .;

 • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

 • збережені всі ярлики та маркування.

  Обов'язковою умовою повернення/обміну товару є заповнений "Заява на повернення/обміну товару", яку потрібно покласти разом з товаром у посилку.  Без наявності цієї заяви в посилці повернення/обмін не розглядаються.

  Вартість доставки товару, що підлягає поверненню/обміну, оплачується покупцем.  Якщо причиною повернення товару є "виробничий брак", тоді всі витрати з пересилання товару бере на себе "Prof1Group".  В такому випадку, обов'язково вкажіть в декларації Нової Пошти, що оплачує посилку одержувач за безготівковим розрахунком.

 Обов'язково повідомте нам номер ЕН (експрес накладної Нової Пошти) по якому Ви робите повернення товару на (067) 659-59-79 (смс, Viber) або електронною поштою на sale@prof1group.com.

  * - придбання товару починається з моменту отримання покупцем відправлення в кур'єрській службі.

   В яких випадках може бути відмовлено в поверненні/обміні товару?

  Відмова в поверненні/обміні товару може бути з наступних причин:

  - порушена цілісність і збереження фірмової упаковки і т. п .;

  - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

  - було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені компоненти товару, змінена конструкція товару;

  - товар, який не підлягає поверненню згідно з постановою кабінету міністрів, до таких відносять: труси, натільна білизна, панчішно шкарпеткові вироби, спрей.

  Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

 • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості і т. п.);

 • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).

 Отримати детальну інформацію про повернення/обмін товару:

 (044) 392-84-49, (067) 659-59-9479, (093) 325-46-90, (066) 839-36-60 ПН-ПТ з 09-00 до 18-00 або електронною поштою sale@prof1group.com (прохання при зверненні вказати номер Вашого замовлення).